میلورم خشک
میلورم خشک

توضیحات کامل

پرورش حشرات

منابع زمین کمیاب است و تغییرات آب و هوایی و کمبود آب مرتبط با آن می‌تواند پیامدهای عمیقی برای تولید مواد غذایی داشته باشد. 7% از کل گازهای گلخانه‌ای را می‌توان به رشد محصولات کشاورزی برای خوراک دام نسبت داد، باید بدنبال جایگزین خوراک‌های پایدارتر و باکیفیت‌تری باشیم که فشار کمتری به زمین وارد شود. در این راستا و در طی سال‌های اخیر، شرکت‌های تجاری بزرگی در زمینه‌ تولید پروتئین خوراک مورد نیاز برای دام، طیور، آبزیان و انسان تمرکز خود را به پرورش حشرات معطوف کرده اند. ما نیز در مجموعه مزرعه طبیعت گرای همند کوشیده ایم تا با احداث فارم  پرورش حشرات و تولید میلورم در مقیاس انبوه و صنعتی بتوانیم قدمی هر چند کوچک برای حفظ زمین برداریم.

 

 

بیشتر بدانید...

 

 


میلورم چیست و چه کاربردی دارد؟

حشرات مملو از پروتئینی با کیفیت بالا، ویتامین ها و مواد مغذی هستند که بسیاری از حیوانات برای رشد به آن نیاز دارند. در حالی که از حداقل زمین و منابع برای رشد استفاده می کنند. با توجه به اینکه حشرات بخشی از رژیم غذایی طبیعی بسیاری از حیوانات وحشی هستند، مصرف آن توسط حیوانات به سلامت آنها نیز کمک می کند.

امروزه در سراسر دنیا حشرات متعددی پرورش می یابند که ازین بین لارو سوسک تاریکی  Tenebrio Molitor  که به آن میلورم نیز می گویند به علت ارزش غذایی بالا، پرورش آسان و نسبتاً کم هزینه و عدم آلودگی و بیماری مشترک با انسان و دام توجه های زیادی را به خود جلب کرده است.

 

 

بیشتر بدانید...

 

جانورانی که از میلورم تغذیه می کنند

 

تحقیقات امروزه نشان داده است که اضافه کردن میلورم خشک به جیره غذایی طیور علاوه بر بالابردن میزان رشد و سلامتی کیفیت گوشت را نیز مطلوب‌تر می‌کند. میلورم‌ها مهمترین طعمه برای پرندگان، ماهی قزل‌آلا، کپور، کفال، ارنج، سفید، ماهیان گرم‌سیری و سردسیری محسوب می‌شوند. برای مشاهده لیست پرندگان، ماهی ها و دیگر جانداران مانند جوندگان که از میلورم خشک و زنده تغذیه می کنند به بیشتر بدانید مراجعه کنید.   

  

بیشتر بدانید...

 

 

چرا میلورم خشک همند؟


همند دارای گواهینامه معتبر از دانشگاه واخینینگن و موسسه تحقیقاتی NGN هلند در زمینه پرورش حشرات و همچنین همکار شرکت Entomolab  هلند نیز میباشد. از همین رو تمام سعی ما بر این است تا تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و جدیدترین متدهای دنیا تولید کنیم.


مزایای میلورم خشک مزرعه همند:

  •     محصولاتی کاملاً طبیعی با تغذیه ای ارگانیک
  •     دارای بهترین تکنولوژی فراوری بهینه شده در ایران
  •     کیفیت یکنواخت در بسته بندی های متنوع
  •     دارای پروتئین 60-54 درصد و چربی 34-28 درصد با رطوبت زیر 5%
  •     مناسب برای تغذیه آبزیان و طیور
  •     مناسب برای تهیه پلت بدون افت کیفیت پروتئین
  •     آماده تأمین نیاز کارخانه های تولید خوراک پرندگان و ماهی در حجم بالا به صورت ماهانه و مستمر

 

 

میلورم های خشک مزرعه همند در بسته بندی های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود.

خرید این محصولات

میلورم خشک 5 کیلوگرمی               میلورم خشک 100 گرمی            میلورم خشک 70 گرمی        میلورم خشک 20 گرمی             

 

میلورم 20 گرمیمیلورم 70 گرمیمیلورم 100 گرمیمیلورم 5 کیلوگرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویدئوی معرفی

ارسال نظر شما

ارسال نظر شما

عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه وب سایت شماره همراه خود را وارد نمایید